La Haine obchodzi w tym roku swoje 25-lecie, a Reebok przy współpracy z ekipą tworzącą film wypuszcza trzy limitowane serie butów inspirowane tym kultowym filmem.
Film, który ukazał się w 1995 roku, jest z pewnością jednym z najważniejszych w historii francuskiego kina, stał się wciąż aktualnym symbolem podmiejskiej Francji. Przez cały film Vinz, Saïd i Hubert chodzą w butach Reeboka. Firma, jak ujawnia Mathieu Kassovitz, pomogła im podczas kręcenia. W wywiadzie przy okazji wypuszczenia limitowanych par reżyser dodał też:
Reebok pojawił się bardzo wcześnie jako flagowa marka w kulturze hip-hopowej. Niedrogie i minimalistyczne pary Reebok były alternatywą dla droższych produktów.
Reebok realizując ten projekt, zagrał na nostalgii, wrzucając na limitowane pary odniesienia do filmu. Wszystkie buty mają więc napis „nie ważne jak spadasz, ważne jak lądujesz” we wkładce oraz niestandardowy język z logo filmu. Każda z par została ograniczona do zaledwie 25 sztuk na model. Wszystkie pary zostaną zlicytowane w prestiżowym Maison Drouot 21 września o godzinie 10:38, dokładnie w momencie otwarcia pierwszej sceny filmu.
Wszystkie zyski osiągnięte po zakończeniu sprzedaży zostaną przekazane stowarzyszeniu ONE, które działa na rzecz młodych ludzi w Chanteloup-les-Vignes, miejscu, w którym nakręcono kultowy film.